Segona decisió important.-

person Posted By: Naturalis list In: Curiositats El: comment Comentari: 0 favorite Hit: 649

Quin nom li posaré a l'empresa? Com ha de ser la imatge corporativa de la marca?

Què vull transmetre als meus clients?

Sembla fàcil, però no ho és.

Primer de tot has de tenir clar a quin tipus de client et vols adreçar.

Què vendràs, com ho vendràs. Quins valors vols transmetre, quines necessitats detectes que manquen i tu vols cobrir pels teus clients...per fer-los la vida més fàcil.

Tot això ho has de tenir estudiat abans de triar quin nom li posaràs a l'empresa, a la marca en el meu cas també.

Vols ser un referent, inspirar confiança, donar seguretat als teus clients, aconseguir la primera compra, que és la més difícil perquè has d'haver donat molta confiança i en això la teva imatge hi ajuda molt, apart evidentment de tenir un molt bon producte.

Aquella dita de “ una imatge val més que mil paraules” si abans era certa, ara a l'era digital, encara ho és més. Perquè internet es un món infinit i hi ha de tot..bo, dolent, senzill, sofisticat...i quan comences t'has de fer un lloc en aquest univers i la veritat es que no saps com posar-t'hi.

Així doncs, en el meu cas, vaig buscar una empresa que em fes més fàcil aquest procés.

Jo ja tenia decidit el nom i cap a quin públic volia adreçar-me.

Persones treballadores amb poc temps per cuinar i que estiguin interessades en menjar sa i natural, sense conservants, colorants, ni res que no fos estrictament necessari per alimentar-se be.

Cuina ràpida però de primera qualitat. Resoldre'ls l'esmorzar, el dinar, el berenar i el sopar, d'aquell dia que se t'ha girat en contra i no tens temps de res.

I també atendre el públic selecte dels caps de setmana, d'una bona ampolla de vi orgànic, de cervesa artesana, de xocolata deliciosa, d'un bon oli per un bon plat...en definitiva, en ambdós casos, luxe alimentari, ja que si és natural és luxe.

Però no ens desviem del tema, que marxo d'una cosa a l'altra.

Tinc el nom i ara s'ha de fer el logotip, la imatge tant de la botiga, com de la marca.

Vaig explicar tot el que he explicat més amunt a una persona de l'empresa i va fer el disseny.

Volia reflectir la cuina i el fer de les nostres àvies amb receptes de tota la vida, el fer convencional, el menjar del xup-xup però també la transformació que, per força, per manca de temps ha sofert la cuina, la manera de comprar, en definitiva la manera d'encarar la vida, el dia a dia.

I va sortir el logo que veieu aquí. Crec que acompleix la seva funció. Però no sóc jo qui ho ha de dir, sou vosaltres que l'heu de trobar encertat per tot el que la meva botiga que sóc jo, no ens enganyem, vol transmetre.

Ja podem tatxar de la llista, una cosa més. Com veieu muntar un negoci, sigui del que sigui, són un munt de decisions, molta reflexió, molta investigació i moltes ganes i també una mentalitat positiva. En definitiva, emprendre és ser essencialment valent.

Continuarà...

Fins aviat!!!!

Comentaris

Cap comentari en aquest moment!

Deixa el teu comentari

Diumenge Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre

Nou registre de comptes