Tendències alimentàries anant cap al 2020

person Posted By: Naturalis list In: Noticies El: comment Comentari: 0 favorite Hit: 443

Tendències alimentàries a Europa cap al 2020. 8 tendències.-

Food telling.- Aliments amb missatge.

Dóna resposta a una demanda de informació transparent, atractiva i propera. Connecta al consumidor i al que consumeix i dota de més identitat i autenticitat als propis aliments. http://bit.ly/2XgcE3L

SuperSense.- Experiència multisensorial.-

Busca una provocació dels sentits, i generar una experiència sensorial original, plaent, intensa i plena. http://bit.ly/31H1dl1

Slowcal.-

Implica una major conscienciació i responsabilitat amb l'impacte del consum alimentari en l'àmbit personal, social, econòmic i ambiental.

Busca un consum de qualitat, on preval el gaudi, l'equilibri, la sostenibilitat i el proper. http://bit.ly/2WRsGkU

Here & Now.-

Facilita l'estil de vida dels nòmades urbans, que demanen flexibilitat, optimitzar la gestió del seu temps, salut, i la gratificació instantània a les seves necessitats, en qualsevol moment i lloc. http://bit.ly/2UdoRkc

Eatertaintment.-

Implica indulgència i autocomplaença a través d'experiències memorables que connectin amb les necessitats emocionals dels individus.

Aventura, diversió, sorpresa i entreteniment aporten valor afegit experiencial al producte. http://bit.ly/2Fif5IL

Madesimple.-

Es reflecteix en la demanda de solucions flexibles que permetin la compra i consum intel.ligent, optant a la millor opció en menys temps. Està associada tant al producte com al procés de compra i consum a través dels serveis i eines que facilitin la vida als consumidors. http://bit.ly/2FfWPj2

MyHealth.-

Representa una actitud proactiva i responsable cap a la promoció, prevenció i conservació del benestar i la salut pròpia. Persegueix una alimentació adaptada a necessitats personals per aconseguir l'equilibri físic, mental i emocional. http://bit.ly/2ZjsvN8

EggoFood.-

Associada a l'expressió de la pròpia identitat ( de forma individual o dins d'un col.lectiu), personificant en els productes de gran consum els desitjos, valors o aspiracions pròpies. http://bit.ly/2VUXfRG

Extret de l'estudi AZTI-Tecnalia. Centre tecnològic expert en investigació alimentària i marina.

Crec que, sense voler pecar de presumptuosa, somnaturalis s'ha avançat al seu temps.

Moltes d'aquestes tendències ja les pots gaudir amb els productes que t'oferta la web i també és la intencionalitat primera i el ser d'aquesta botiga. Us deixaré uns links perquè podeu comprovar que el que us dic es cert.

Fins aviat!!!!

Comentaris

Cap comentari en aquest moment!

Deixa el teu comentari

Diumenge Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres Dissabte Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre

Nou registre de comptes